CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, January 9, 2011

Tahun 2011

Alhamdullilah...syukur ke hadrat Ilahi kerana membenarkan aku untuk bernafas lagi di tahun baru ini.Hari ini 9 Januari 2011 genap 9 hari aku demam sejak 1 Januari yang lalu...wow lama sungguh aku demam yeah...sudah 3 doc aku jumpa dan bermacam-macam ubat yang telah aku telan,akakn tetapi kondisi aku masih belum pulih sepenuhnya.


Pagi tadi aku periksa suhu badan aku 37 deg C petang ni aku periksa balik dah turun 0.01 = 36.9 deg C..hu2..turun ckit je...kira masih demam lagi.Yang paling aku tidak suka ialah kahak yang bertimbun dalam paru2 aku ni.Asyik batuk2 je sampai suara pun dah macam itik serati.Ice mmg dh x sentuh langsung sekarang ni cepat dada cepat semput lately ni...lagi2 dengan cuaca yang mendung sepanjang hari buat aku berkurung saja di rumah.Bosan giler lah kalau dapat jalan2 kat alamanda gi Little Taiwan kan beshhh..lama x gi sana,windu giler kat Little Taiwan.

MAaflah pada pembaca blog ini Nsi Kurang sihat sekarang ni.Nanti2 bila Nsi dah sembuh sepenuhnya NSi akan update pix2 Nsi menyambut tahun baru.Tunggu ye....

0 comments: