CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, December 16, 2010

2wards the end of Year 2010


Salam, hye guyz...minta maaf lah jika Nsi lama dah x menjengah dan mengemaskini blog Nsi ni..bukan apa terlalu sibuk dengan kerja2 di pejabat.So tahun 2010 akan menutup tirainya kira2 lagi 2minggu lebih lagi...anda semua dah tercapai ke azam2 tahun 2010???


Bagi Nsi ada yang masih belum lagi tercapai tahun ini akan Nsi "carry 4ward ke tahun depan.
Azam tahun depan nak kahwin boleh???bosan dah hidup bujang ni...nak ada orang yang betul2 jaga,sayang,CINTA akan NSi....terima lah NSi seadanya...paras rupa biarlah sedap mata memandang janji budi pekertinya mulia.Paling penting pandai masak sambal tumis yang paling sedap macam mak NSi masak...so kena lulus masak r paling penting..perut Nsi nak kena jaga gak kan.???kang ilang plak bantal empuk ni..ha3....

Apa2 pun...pada orang2 yang telah melukai hati Nsi dengan janji2 palsu mereka..Nsi ucapkan "Ribuan Terima Kasih"...jangan mudah mengatakan CINTA,SAYANG jika kita betul2 tidak mencintai insan tersebut.Nsi tau apa korang buat belakang NSi...TERIMA KASIH SEGALANYA.

1 comments:

shazwan said...

moga anda terus tabah... :)
ramai lg yg menyayangi anda :)

KOTAK HATI~