CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, February 28, 2008

~ 28 FEBRUARY 2008 ~


Semalam aku balik keje dalam kol 2100 lebih kak long bagi aku satu kotak yang dikirim melaui pos ekspress.HAti aku berdetik2 betul ke apa yang aku lihat...sangkaan aku tepat memang kiriman dari SAYANG.Hati aku berdebar membuka kirimannya dan sangkaan aku tepat SAYANG telah memulangkan kesemua barang2 pemberian ku padanya termasuk cincin perkahwinan kami.

Aku menangis sepuasnya kesal atas apa yang terjadi dan berlaku diantara kami sehingga aku tertidur kebesokkan paginya.Aku x tahu ke mana arah tjuan hidupku kini tanpa SAYANG di sisi ku....aku perlukan SAYANG sebagai pelita yang membakar dirinya untuk menyinari hidup.Kenapa sukar bagi SAYANG memahami kehendakku????





1 comments:

Ridzy Ridz said...

dah kawin ker?.... haram tak jemput kengkawan eak......